Розпочинається все зі створення зупинок громадського транспорту. На карту наносяться вручну, або імпортуються зі сторонніх джерел географічні координати кожної зупинки, для кожної проставляється радіус та обирається тип цієї зупинки - який нам знадобиться для коректного відпрацювання алгоритмів про відхилення від графіків руху.
Наступним кроком з набору зупинок формуються маршрути - для прямого та зворотного маршруту формуються набори зупинок, оскільки вони можуть відрізнятись між собою. Для маршруту формуються додаткові атрибути - довжина, робочі дні, час початку та кінця руху. Це все підготовча робота, яка проводиться 1 раз і лише іноді коригується - наприклад, після зміни назви вулиць внаслідок декомунізації або переміщення зупинок.
Після того як маршрути сформовані, а транспортні засоби обладнані GPS трекерами, а також планшетами або смартфонами з мобільним застосунком SmartBus, формуються розклади руху які у Fleetix можуть бути 2 типів: інтервальні (коли відстежується кількість транспортних засобів, які знаходяться на маршруті та вони розподіляються рівномірно по інтервалах руху) та по графіках (коли потрапляння в кожну контрольну точку або зупинку прив’язане до конкретного часу).
Після цього розпочинається операційна робота диспетчера, який формує наряди: на кожний конкретний транспортний засіб призначається водій, а транспортний засіб призначається на конкретний маршрут та рейс. Далі, водій отримує всю необхідну інформацію у застосунку SmartBus - в тому числі про відхилення від графіка руху та інтервал від попереднього та до наступного транспортного засобу. Всі ці дані обраховуються в онлайн режимі, а диспетчер отримує онлайн інформацію про всі відхилення в реальному часі. Перед початком виїзду з початкової зупинки водій отримує сповіщення про своєчасність виїзду на маршрут.
Таким чином перевізник отримує повну інформацію про роботу водії та якість виконання роботи, своєчасність руху на маршруті, звітність (в т.ч. для місцевої влади) про відповідність кількості транспорту на маршрутах. При наявності електронних табло на зупинках або вокзалах, ця інформація може виводитись туди або у мобільний застосунок пасажира.
Весь наведений вище функціонал у поєднанні зі зручним інтерфейсом Fleetix, а також з відеомоніторингом на транспортних засобах є незамінним інструментом для диспетчеризації громадського транспорту як для місцевої влади, так і для приватних перевізників.