Сподіваємось, що ви вже прийняли правильне рішення по вибору партнера по GPS моніторингу у вигляді Fleetix та наших спеціалістів, але навіть якщо ні - ми надаємо вам змогу перевірити компетентність вашого постачальника за допомогою простого переліку дій, які необхідні з вашого боку по організації сервісних робіт або встановленню обладнання. Ми вже писали, що максимально ефективні результати від впровадженої системи контролю транспорту будуть досягнуті тільки у тісній співпраці власника транспортних засобів та компанії-партнера. Саме процес встановлення або сервісу обладнання є одним з найбільших навантажень для замовника під час всього процесу роботи з системою контролю транспорту, тому що від якості організації роботи залежить чи не 50% успішності. Наводимо цей перелік у вигляді чергового чек-лісту, а наші клієнти, до речі, його отримують також у вигляді пам’ятки перед кожним черговим встановленням, щоб процес завершився максимально ефективно для обох сторін.
- Зупиніть роботу транспорту, що підлягає встановленню обладнання. Так, це складно, так, це порушує технологічні процеси та графіки роботи (особливо це стосується агротехніки в сезон), але планувати роботи по встановленню саме на агротехніку краще заздалегідь у міжсезоння. В залежності від комплектації обладнання для монтажу необхідно від 30 хвилин для базового трекера до 12 годин для обладнання бензовоза з відеомоніторингом, контролем видачі пального та таруванням цистерни. Заплануйте цю паузу в роботі транспорту та дайте нашим інженерам можливість спокійно та без поспіху встановити обладнання.
- Не змінюйте місце встановлення обладнання. Дотримуйтесь чітких домовленостей щодо місця встановлення. Весь графік монтажів завжди чітко спланований і після здійснення робіт на вашому підприємстві інженери можуть поспішати на наступний об’єкт. Найгірше для нас це шукати “по полях” вашу аграрну техніку на відстанях 10-100 км від первинно затвердженої локації для монтажу. Справа тут буває не тільки у компенсації додаткових витрат на проїзд, а ще й у подальших планах.
- Забезпечте присутність зацікавленої відповідальної особи. Або хоча б її доступність в цей час у телефонному режимі. Це допоможе оперативно вирішувати будь-які несподіванки, які трапляються при приїзді. Саме представник вашої компанії зможе оперативно скоординувати дії на місці та розв'язувати проблемні питання.
- Приберіть сторонніх осіб, але не забудьте залишити ключі від автомобіля :) Якби наші інженери приймали усі “магаричі” та хабарі за інформацію як “обійти” обладнання, то це була б ще одна важлива стаття прибутків у нашому бюджеті. Все, що потрібно від водія або механізатора - відкрити транспорт, не заважати та не ставити зайвих питань. Це все відволікає. Все, що вони повинні знати - це те, що відключення будь-якого з датчиків буде одразу зафіксоване у програмному забезпеченні Fleetix. А також підписати з роботодавцем договір матеріальної відповідальності по GPS обладнанню. Якщо навіть нашим інженерам знадобиться допомога при встановленні (наприклад, це може бути тарування бункера комбайна), то ми про це повідомимо заздалегідь, і бажано, щоб цими помічниками були не водії. Щодо наявності ключів: це виглядає жартом, але закритий автомобіль або техніка це перший крок “випадкового” саботажу, який здійснюють водії або інші не зацікавлені особи з надією, що монтаж зірветься.
- Надавайте транспорт у робочому та чистому стані. Важливим етапом встановлення обладнання є введення його в експлуатацію. Якщо на транспортному засобі відсутній двигун, розряджений акумулятор, демонтований паливний бак або щось інше - навіть не плануйте встановлення обладнання до моменту його виходу з ремонту. Якщо наші інженери разом з технічною підтримкою не змогли перевірити роботу обладнання по завершенню робіт, ймовірність того, що знадобиться повторний виїзд на техніку становить значно вище 50%, оскільки шанси на те, що обладнання буде не умисно або умисно пошкоджене - дуже високі. Краще перенести встановлення на потім та гарантовано отримати результат. Також, важливим фактором є надання транспорту у чистому стані - в першу чергу це стосується комунальної техніки та сміттєвозів, обприскувачів та причіпного обладнання.
- Затверджуйте еталонні схеми встановлення. При наявності великого автопарку та встановленні цілих комплексів датчиків бажано затвердити з вашим партнером еталонну схему встановлення обладнання. Це допоможе уніфікувати розміщення датчиків, розрахувати вартість монтажних комплектів та допоможе нашим інженерам відстоювати саме таке розміщення датчиків перед кожним водієм, оскільки він завжди буде мати свою думку, де краще встановити GPS трекер та інші датчики.
- При встановленні датчиків рівня пального - забезпечте пальне для здійснення тарування. Наші інженери будуть мати з собою все необхідне - насос для тарування, лічильник, інструмент для свердління паливного бака та інші необхідні речі, але вони не можуть возити з собою, умовно, 500 і більше літрів пального. Бажано, щоб це пальне вже було викачане з паливних баків - це зекономить час при встановленні. Кількість пального повинна відповідати об’єму найбільшого паливного бака із невеликим запасом, щоб забезпечити повне тарування та мінімізувати кількість “мертвих” зон.
Всі ці пункти, звичайно, це наші рекомендації, до яких ми дійшли протягом нашого багаторічного досвіду у сфері GPS моніторингу транспорту. На нашому шляху траплялась як ідеально організована подача транспорту, коли ми встановлювали обладнання на 90 легкових автомобілів протягом одного робочого дня в одній локації без зниження якості робіт, так і потрійні виїзди заради сервісу на одному тракторі, який шукали по полях без підтримки з боку представників замовника та “робили” по 300 зайвих кілометрів.
Як буде організований процес, буде залежати в першу чергу від організації роботи кожного конкретного підприємства, яке стає новим користувачем системи Fleetix, а наше завдання допомогти вам це зробити максимально якісно та поділитись нашим досвідом.