Звичайно, що конкретно системи моніторингу транспорту та контролю пального, це не тільки зниження витрат, це ще й підвищення ефективності бізнесу та збільшення прибутків, це автоматизація процесів та зменшення навантаження на персонал, це зниження вірогідності випадкової помилки при роботі з автопарком у безлічі різних таблиць та документів. Не кажучи вже про безпеку вантажів, водіїв, підвищення строку експлуатації транспорту тощо.
Сьогодні ж ми поговоримо виключно про показники економії, без додаткових факторів та ефектів, наведених вище.

Вартість трекера з встановленням коливається від 2500 грн за базовий моніторинг до 4500 грн за трекер з підключення до бортового комп’ютера, що дає змогу отримати дані про пальне, оберти двигуна та інших важливих показників.
Усереднимо ці цифри та отримаємо 3500 грн за 1 легковий автомобіль. Додамо до цього вартість річної підписки, в середньому, це 2500 - 3500 грн. в залежності від функціонала Fleetix та додаткових сервісів від нашої компанії. Вийдемо на цифру 6500 грн стартових інвестицій в купівлю та встановлення обладнання + вартість річного обслуговування.
При середній вартості бензину марки А-95 у розмірі 50 грн, отримуємо еквівалент 130 літрів пального, що становить приблизно 1300 кілометрів пробігу для середньостатистичного автомобіля з витратами 10 літрів на 100 км.
За статистикою Fleetix, в середньому легковий автомобіль працюючого бізнесу проїжджає 2850 км на прикладі серпня 2022 р. За інформацією наших клієнтів, середня “накрутка” пробігу водіями або приватне використання транспорту, який не контролюються за допомогою GPS систем, сягає 25%, що дорівнює 712 кілометрів на місяць! Таким чином виходимо на термін окупності 2 місяці навіть для легкового транспорту тільки на економії пробігу. Звичайно, ці цифри є орієнтиром та в кожній компанії будуть різні.

В результаті отримуємо ще більш цікаві цифри: при пробігу вантажного 9500 км на місяць, компанія втрачає близько 380 літрів пального, що на 55% більше, ніж вартість обладнання! Це означає, що система “відбивається” вже за перший місяць експлуатації тільки за рахунок списання пального по реальним витратам відповідно до системи GPS моніторингу.

Підводячи підсумки, хочемо нагадати, що ми не враховували всі існуючі фактори, які впливають на терміни повернення інвестицій - зливи пального, крадіжки пального під час заправки, безпеку та стиль водіння, перевищення швидкості, збільшення ефективності роботи транспорту за рахунок оптимізації процесів. Ми показали приклади того, що вже протягом короткого часу система не просто відіб’є свою вартість, а почне заробляти кошти підприємству. Приємно, що останні роки у транспортних компаній не стоїть питання “чи встановлювати”, а стоїть питання “як обрати якісну систему GPS моніторингу та контролю пального”. І саме тут на допомогу прийде Fleetix, розроблений в Україні, в першу чергу, для Українських компаній.