FL:На початку війни ми перевели ваші транспортні засоби на систему GPS моніторингу транспорту Fleetix. Як ваші враження від цієї системи порівняно з попередньою, на якій ви працювали більш як 5 років (компанія працювала на одному із відомих програмних продуктів найближчого зарубіжжя)?
РТ: Працює набагато стабільніше та швидше. Інтерфейс приємніший та простіший - все знаходиться під рукою на відстані кількох кліків. Попередня система взагалі не розвивались, а тут ми отримуємо постійні корисні оновлення та нові фішки - в першу чергу звіти.
FL:Як відбувся процес міграції для ваших співробітників? Швидко звикли та все зрозуміли?
РТ: Майже непомітно. Ваша технічна підтримка провела навчання, якщо виникають питання - нам є куди звернутись. Але вони здебільшого пов’язані не з функціоналом продукту, оскільки тут все дуже просто, а з консультаціями щодо аналітики та розширення обладнання для контролю.
FL: А хто взагалі працює з даними у вас і як часто?
РТ: Щоденний моніторинг та щоденні звіти. У нас кілька користувачів компанії - служба безпеки, контролю, фінансисти, іноді - коли здаємо техніку в оренду - надаємо доступ до цих транспортних засобів і нашим замовникам.
FL: Як змінилось ставлення з початку бойових дій до системи контролю транспорту? Частіше стали користуватись, чи більше стали стежити за своєю технікою?
РТ: Ми почали майже жити у ній, оскільки деякі речі на які заплющували очі або яким не приділяли уваги раніше, тепер стали важливими. Кожен бізнес повинен триматися на плаву і кожна копійка важлива - це питання глобального виживання.
FL: Чи рахували ви окупність інвестицій? На скільки у вас знизились пробіги, витрати пального?
РТ: Звичайно. Для техніки з витратомірами та датчиками рівня пального, при активній роботі, окупність становить до 2 місяців - при тому, що вартість такої системи значно вища, ніж просто трекер. Знижується все - витрати пального, пробіги, витрати на технічне обслуговування. Навіть просто за рахунок визначення місцезнаходження значно підвищилась ефективність використання та об’єм виконаних замовлень.
FL: Питання, на яке не всі хочуть відповідати: чи ловили та звільняли водіїв за зливи пального?
РТ: Ми самі часто здійснюємо контрольні зливи для розуміння працездатності системи - щоб бути впевненими, що на випадок “стороннього” зливу ми змогли довести цей факт. Звичайно, ловили й за руку. Набагато легше з тими водіями, які приходять до нас працювати і вже розуміють, що встановлена система моніторингу та контролю пального. З тими, у кого умови змінюються в процесі - дуже складно. Починається і саботаж, і іноді вандалізм, і намагання “обійти” обладнання.
FL: Що побажаєте нам та іншим користувачам системи Fleetix та компаніям з вашої сфери бізнесу?
РТ: Вам я побажаю не зупинятись - продовжувати розвивати продукт та надавати якісні послуги вашим замовникам, завдяки яким ми продовжимо отримувати всі переваги для нашого бізнесу. Іншим будівельним (і не тільки) компаніям - терміново починайте встановлювати обладнання. При правильній організації всередині компанії - все працює як годинник. Якщо вже користуєтесь системами моніторингу - відмовляйтесь від програм з білорусі та рф. Цінуйте безпеку ваших даних, не надавайте шансів нашим ворогам відстежувати, де працює ваша техніка, адже часто ми виконуємо відновлювальні роботи на стратегічних об’єктах. Це по-справжньому небезпечно.
Ну і, звичайно, всім нам - миру та перемоги України!