Детальний аналіз поточного стану управління транспортом від Fleetix

На ринку інтеграторів систем GPS-моніторингу транспорту трапляються компанії дуже різного рівня та якості сервісу: від тих, які роблять все максимально чесно та якісно і пишаються кожним своїм досягненням та цінують свою репутацію, до компаній, задача яких не “гра в довгу” з кожним замовником, а швидкий заробіток на продажі обладнання та його монтажі, без надання послуг високої якості. З кожним роком ми отримуємо все більше звернень від транспортних компаній, які не задоволені результатом впровадження системи управління автопарком у себе на підприємстві. Це буває зовсім з різних причин: хтось не отримує своєчасний сервіс та підтримку, десь обладнання не працює стабільно та якісно через первинний некоректний підбір або низьку якість, у когось - “глючить” програмне забезпечення, хтось з постачальників просто зник, а іноді інтегратори не можуть налагодити процес взаємодії з замовником через відсутність досвіду. Ситуації бувають зовсім різними, тому кожний такий запит нами детально пропрацьовується та аналізується, після чого ми пропонуємо індивідуальний план дій по відновленню роботи системи

Що отримує клієнт під час аналізу поточного стану автопарку

В залежності від поточної ситуації у компанії та наявної інформації про те, а які саме GPS трекери, які додаткові датчики та з чиїми SIM-картами використовуються, наші спеціалісти готують персональний антикризовий план по відновленню роботи системи та перепідключення наявного обладнання до програмного забезпечення Fleetix. Ми прекрасно розуміємо, що всі компанії прагнуть зберегти обладнання, в яке вже були інвестовані власні ресурси, тому намагаємось максимально використовувати та відновлювати наявні пристрої. В той же час, як один з варіантів, ми одразу піднімаємо питання можливої повної заміни всієї системи - іноді в цьому є навіть економічна доцільність, враховуючи поточний стан обладнання та вартість його відновлення. Наше головне завдання - це запустити на вашому підприємстві якісну та стабільну роботу системи GPS моніторингу та управління автопарком, яка призведе до ефективних результатів
  • Аудит встановленого обладнання та його стану

    Ще до фізичного огляду транспортних засобів та обладнання, нашим спеціалістам необхідна інформація про виробника, моделі та орієнтовний час встановлення обладнання. Потрібно розуміти, що не все обладнання можна переналаштувати та відкалібрувати для робот з Fleetix
  • Ремонт обладнання або підбір нових пристроїв

    По результатах аудиту обладнання, ми пропонуємо виїзд наших сервісних бригад на базу замовника для фізичного огляду обладнання. Результатом цього виїзду найчастіше є демонтаж неробочого обладнання для діагностики та ремонту у нашому сервісному центрі, або відновлення його роботи прямо на місці
  • Заміна SIM-карт, перемонтаж та калібрування обладнання

    Здійснюється паралельно з попереднім етапом - для того обладнання, яке виходить на зв’язок та підлягає переналаштуванню на Fleetix. Для датчиків рівня пального здійснюється обов’язкове тарування баку, а по всьому обладнанню загалом - пломбування та підписання актів вводу в експлуатацію
  • Переналаштування обладнання на сервер Fleetix

    В залежності від моделі та виробника трекерів, налаштування може здійснюватись дистанційно або при фізичному доступі до обладнання. Після переналаштування наші інженери здійснюють перевірку адекватності отримання всіх даних у системі Fleetix та дають рекомендації щодо можливості подальшого використання обладнання
  • Навчання користувачів новому продукту

    Fleetix розроблений у відповідності до всіх рекомендацій до сучасних інтерфейсів та є максимально зрозумілим для всіх користувачів, які працюють за ПК. Не дивлячись на це, ми проводимо віддалене навчання по користуванню Fleetix всіх користувачів, а також маємо пропрацьовані програми навчання представників замовника в залежності від їх ролі, детальні інструкції для адміністраторів, диспетчерів, бухгалтерів, служби безпеки та інших
  • Консультаційна підтримка телефоном та месенджерами

    Весь перелік нашої залученості у взаємодію з замовниками в рамках технічної підтримки не завершується просто реагуванням на ваші запити, запитання та можливі проблеми - наші спеціалісти готові проконсультувати вас щодо безлічі різних питань, пов’язаних з роботою автопарку: від прохання поділитися досвідом інших компаній в вашій сфері бізнесу (звичайно, не порушуючи умови конфіденційності), продовжуючи допомогою у роботі системи та завершуючи інтеграціями продукту Fleetix з вашими іншими програмними продуктами
Переваги роботи з нами
Власний сервісний центр для здійснення діагностики та ремонту обладнання
Впроваджуємо власне програмне забезпечення Fleetix
Надаємо оперативну технічну підтримку
Здійснюємо сервіси
по всій Україні
Шукаєте надійного інтегратора?
Наші спеціалісти проконсультують вас по всіх питаннях та та нададуть вичерпну інформацію про наші послуги
Дивитись інші послуги:
Управління сookies
Ми використовуємо cookies для покращення роботи веб-сайту
Управління сookies
Налаштування cookies
Файли cookie, необхідні для коректної роботи веб-сайту, завжди ввімкнені.
Інші файли cookie можна налаштувати.
Основні cookies
Завжди ввімкнені. Ці файли cookie необхідні для того, щоб ви могли використовувати веб-сайт і його функції. Їх не можна вимкнути. Вони встановлюються у відповідь на ваші запити, як налаштування параметрів конфіденційності, вхід або заповнення форм.
Аналітичні cookies
Disabled
Ці файли cookie збирають інформацію, щоб допомогти нам зрозуміти, як використовується наш веб-сайт або наскільки ефективні наші маркетингові кампанії, або щоб допомогти нам налаштувати наш веб-сайт для вас.
Рекламні cookies
Disabled
Ці файли cookie надають рекламним компаніям інформацію про вашу діяльність в Інтернеті, щоб допомогти їм надати вам більш релевантну онлайн-рекламу або обмежити кількість показів оголошення. Ця інформація може бути передана іншим рекламним компаніям.
Close
Є питання? Зв'яжіться з нами!
Я погоджуюсь, що мої персональні дані будуть оброблені відповідно до Політики конфіденційності.