Комплексна технічна підтримка користувачів Fleetix

Жодне IT-рішення не буде працювати без супроводу продукту з боку професіоналів: особливо, коли це стосується програмного забезпечення, яке використовується як SaaS-рішення (Software as a Service - програмне забезпечення як послуга), але часто послуга підтримки нашими спеціалістами надається і клієнтам, які використовують Fleetix Server і на власних серверних потужностях або у своєму хмарному середовищі

Що включає технічна підтримка від Fleetix

До послуги технічної підтримки входять багато різних видимих та невидимих елементів, які в комплексі і забезпечують високоякісну роботу, ефективні результати та перетворюють використання програмного продукту на задоволення замість мук. Ми ведемо повний облік всіх ваших звернень і не важливо, хто саме з наших інженерів надавав вам підтримку: всі результати отриманих від вас заявок фіксуються в історії по вашій компанії, яка доступна всім нашим спеціалістам з відділу по роботі з клієнтами
  • SIM-карта у вартості підписки

    До кожного тарифного плану на підписку за використання Fleetix входить SIM-карта мобільного оператора з трафіком по Україні, або за її межами у тарифах з роумінгом. Здебільшого ми використовуємо SIM-карти мобільного оператора Київстар (офіційний партнером якого є наша група компаній), але іноді, залежно від географії роботи транспорту, пропонуємо і інших міжнародних або місцевих операторів. Звичайно, бувають кейси, коли замовники наполягають на використанні своїх власних SIM-карт, що також можливо та відображається у вигляді знижки на стандартні тарифи, але в цьому випадку відповідальність за своєчасне поповнення несе саме клієнт
  • Зберігання даних протягом 12 місяців

    У стандартних тарифних планах ми зберігаємо повний архів даних протягом 12 місяців по кожному транспортному засобу. Це означає, що, наприклад, 17 січня 2024 року ви зможете побудувати трек, створити звіт, проаналізувати пальне або графіки швидкості за 18 січня 2023 року. Як показує досвід та практика, такої глибини архіву достатньо більшості клієнтам, але ми практикуємо і спеціальні домовленості та розширення терміну збереження архіву до 24 та навіть 36 місяців за додаткову плату
  • Регулярні оновлення програмного забезпечення

    Команда розробки та інженерів нашої компанії постійно працює над збільшенням функціоналу та швидкодії системи Fleetix: навіть з початку війни ми оновлюємо програмне забезпечення не менше 6 разів на рік. Часто ці зміни не завжди видимі, а покликані на прискорення роботи системи та обробку історичних даних за великі проміжки часу, деякі з них пов’язані тільки з мобільними застосунками або суміжними продуктами. Всі ці оновлення, які не стосуються індивідуальних замовлень на додатковий функціонал, замовники отримують автоматично, а деякі галузеві функції ми пропонуємо за додаткову плату в рамках тарифного плану
  • Цілодобовий доступ до тікет-системи

    Наша компанія в якості онлайн-сервісу для надання технічної підтримки використовує один з найпопулярніших в світі програмних продуктів Jira Service Desk, який особливе визнання отримав саме серед IT-компаній. Віджет технічної підтримки вбудований у Fleetix, або ж ви можете надіслати запит просто на пошту support@fletix.com.ua - вони потраплять в нашу тікет-систему автоматично. Такі запити обробляються в першу чергу: сервіс доступний цілодобово, а ви будете отримувати автоматичні сповіщення про зміну статусу вашої заявки та зможете відстежувати терміни реагування по кожній з них
  • Реагування на запити протягом не більше 8 годин

    В залежності від умов тарифного плану, з кожним клієнтом ми прописуємо SLA (Service-level Agreement - угода про рівень надання послуг), в якій прописуємо власну відповідальність за обробку та вирішення проблем протягом певного проміжку часу відповідно то критеріїв терміновості. Навіть у базових тарифних планах час реакції на заявку становить не більше 8 робочих годин, а у преміум тарифах - до 2 годин і в цілодобовому режимі. З урахуванням досвіду наших інженерів підтримки, ми прагнемо закривати всі заявки максимально швидко, щоб ви зосереджувались на роботі з системою Fleetix, а не на вирішенні проблем з нею
  • Консультаційна підтримка телефоном та месенджерами

    Весь перелік нашої залученості у взаємодію з замовниками в рамках технічної підтримки не завершується просто реагуванням на ваші запити, запитання та можливі проблеми - наші спеціалісти готові проконсультувати вас щодо безлічі різних питань, пов’язаних з роботою автопарку: від прохання поділитися досвідом інших компаній в вашій сфері бізнесу (звичайно, не порушуючи умови конфіденційності, продовжуючи допомогою у роботі системи та завершуючи інтеграціями продукту Fleetix з вашими іншими програмними продуктами. Ми ніколи не обмежуємо спілкування з вами тільки на рівні наших зобов’язань за договором, а хочемо приділити вам максимум уваги та зробити вашу роботу з продуктом максимально ефективною та комфортною
Переваги роботи з нами
Використання українського продукту Fleetix з максимальною безпекою даних
Наявність тікет-системи для фіксації всіх звернень до технічної підтримки
Встановлення обладнання та проведення сервісних робіт по всій Україні
Власний сервісний центр для здійснення діагностики та ремонту обладнання
Шукаєте надійного інтегратора?
Наші спеціалісти проконсультують вас по всіх питаннях та та нададуть вичерпну інформацію про наші послуги
Дивитись інші послуги:
Управління сookies
Ми використовуємо cookies для покращення роботи веб-сайту
Управління сookies
Налаштування cookies
Файли cookie, необхідні для коректної роботи веб-сайту, завжди ввімкнені.
Інші файли cookie можна налаштувати.
Основні cookies
Завжди ввімкнені. Ці файли cookie необхідні для того, щоб ви могли використовувати веб-сайт і його функції. Їх не можна вимкнути. Вони встановлюються у відповідь на ваші запити, як налаштування параметрів конфіденційності, вхід або заповнення форм.
Аналітичні cookies
Disabled
Ці файли cookie збирають інформацію, щоб допомогти нам зрозуміти, як використовується наш веб-сайт або наскільки ефективні наші маркетингові кампанії, або щоб допомогти нам налаштувати наш веб-сайт для вас.
Рекламні cookies
Disabled
Ці файли cookie надають рекламним компаніям інформацію про вашу діяльність в Інтернеті, щоб допомогти їм надати вам більш релевантну онлайн-рекламу або обмежити кількість показів оголошення. Ця інформація може бути передана іншим рекламним компаніям.
Close
Є питання? Зв'яжіться з нами!
Я погоджуюсь, що мої персональні дані будуть оброблені відповідно до Політики конфіденційності.